12. aug. 2013

New hair color

Heeii!! Vet det er dårlig med oppdateringer på bloggen fortiden, men jeg (likt som alle andre) har sommerferie, og gidder derfor ikke å blogge så mye. Sitter stort sett på mac'en å ser film eller en serie, ut med venner, sover, spiser, sover, spiser. Haha, går stort sett i det samme. Uansett - siden sist har jeg vært til frisøren for å gjøre om litt på håret. Var direkte dritlei av den forrige hårfargen min, og trengte likevel en makeover etter all solblekinga på håret. Sååå, jeg bestemte meg for å farge håret (og klippe det selvfølgelig). Fargen ble ikke helt slik som jeg hadde tenkt, men jeg liker den uansett. 
Var utrolig vanskelig å få fram fargen på bildene, men hvis jeg skal beskrive den er det en blanding mellom rød-lilla-brun, og så farget jeg det svart på undersiden. 

Instragram: @lisarestad





Innimellom alt håret ser dere kanskje et hint av svart? Love it! 

Ingen kommentarer: