18. feb. 2013

Mine favoritter - sminke

Da blir det enda en runde med mine favoritter. Sist nevnte jeg at jeg skulle vise favorittsminken min - så her kommer den :) Hope you like it


Øyenskyggen fra IsaDora har jeg vært avhengig av de siste årene. Har utallige palletter med øyenskygger derifra - og er så fornøyd! Fargene er kjempefine, og sitter utrolig bra! Jeg er den personen som så og si aldri går uten øyenskygge - rett og slett fordi jeg føler meg så "naken"uten. Ikke syns jeg sminken blir noe bra uten heller. Ville ærlig talt ikke byttet ut dette merke med noe annet!
 Kan fås kjøpt på Cubus, H&M, Vita og lignende. Pris: 99-129 kr


I det siste har jeg begynt å bruke eyeliner over øynene. Føler øynene blir mer innrammet, og mer markert når jeg bruker det. Varierer mellom vanlig svart liner og dipliner, kommer an på hvor tykk streken skal være. Merket jeg bruker heter Lancome, og er veldig fornøyd med det! Sitter hele dagen, og gir et fint resultat.
Kan fås kjøpt på parfymeri . Pris dipliner: 300, og blyant: 250 kr


Denne mascaraen har jeg jo fortalt om før. Les mer om den HER. Er iallfall min klare favoritt, og har vært det lenge.
Kan fås kjøpt på Cubus, H&M, Vita og lignende. Pris: 169 kr



Denne har jeg også skrevet om før. HER. 
Kan fås kjøpt på Cubus, H&M, Vita og lignende. Pris: 99 (?) kr



Denne Roll-on'en er fra Garnier, og har vært en favoritt lenge. Bruker den under øynene for å skjule eventuelle mørke ringer o.l. I tillegg bruker jeg den som en base over øyelokket. Da sitter øyenskyggen mye bedre og lengre. Den er tynn og lett å påføre. 
Kan fås kjøpt på Cubus, H&M, Vita og lignende. Pris: 149(?) kr


 Dette er en gele-lignende Eyebrow-fixer, og hjelper å holde øyenbrynene på plass hele dagen. Den er kjøpt på H&M, men er faktisk veldig bra! 
Kan fås kjøpt på H&M. Pris: 49 kr



Hudsminke er noe jeg kun bruker når jeg skal noe spesielt, og da bruker jeg BareMinerals og Clinique sine produkter. Og de er utrolig bra! Resultatet blir kjempefint! Tross prisen til noe av det, må jeg si det er verdt pengene - selv om jeg ikke bruker det så ofte. 
Kan fås kjøpt på parfymeri. Pris BareMinerals (pakketilbud): 998 kr, pris Clinique foundation: 250, solpudder: 250

LipSmackers er så gode! Smaker (haha, ja, smak er viktig) sykt godt, og gir fin glans. Har så og si alle smaker, men Vanilla og Cotton Candy er mine favoritter.
Kan fås kjøpt på WOW. Pris: 29(?) kr

Ingen kommentarer: