11. feb. 2013

Mine favoritter - i toalettmappen

Da kjører jeg i gang enda en runde med "mine favoritter". Denne gangen mine favoritter i toalettmappen.
Jeg har valgt ut 6 produkter jeg liker spesielt godt. Tenkte jeg kunne vise min favorittsminke neste gang? Nå har jeg kun med et par sminkeprodukter. Resten får dere se senere :)
Here we go



Er det noe jeg ikke kunne klart meg uten er det oljen fra Maroccan Oil. Denne lille flasken er perfekt - og ikke tar den særlig stor plass i toalettmappa heller. Gidder liksom ikke å drasse med den store flaska. 

Mitt favorittmerke må nok være Clinique. Har sminke og hudprodukter derfra, og er veldig fornøyd. Spesielt fornøyd er jeg med denne fuktighetskremmen. Den er perfekt for min hud. Ikke for tynn, og ikke for tykk. Og det som er så bra med produktene til Clinique er at de ikke inneholder parfyme, derfor gjør de heller ikke noe irritasjon på huden - noe som er bra i mitt tilfelle, i og med at jeg har veldig sensitiv hud. Vil virkelig anbefale denne til dere som enda ikke har funnet den perfekte fuktighetskremmen.

This is my one and only!! Har brukt denne mascaraen hele tiden, og ville ikke byttet den ut med noen andre. 100% fornøyd!!  

Eye Brow pencil fra Isadora. Denne er et must når jeg sminker meg om morgenen. Har ganske lyse øyenbryn i forhold til hårfargen min. Så for å gjøre de mørkere, bruker jeg denne i fargen 21 Dark Brown. Det som er så smart med denne er at den har blyanten på ene enden, og en øyenbrynskost på den andre. 2 fluer i en smekk med andre ord ;) 

Leter du etter en lypsyl/lip balm uten farge, men med god smak, vil jeg anbefale de fra Lip Smacker. De finnes i alle smaker, og er kjempegode! 

Mineralsminken fra bareMinerals må være noe av det beste jeg har prøvd. De passer utrolig fint til huden min, og gir et naturlig resultat. Bruker ikke dette annet enn når jeg skal noe spesielt (dette fordi jeg har så sensitiv hud, og ikke kan bruke hudsminke hver dag). Men om jeg skal sminke meg ekstra, er disse perfekt! Har mineralfoundation, solpudderet og last finish-pudderet.  



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei jeg heter elisabeth jeg er niår og du er et flink blågger. Ok, da. Egentlig heter jeg Rune og går i klassen din, men samma dt!
Jeg fikk ikke med meg hva den oljen (det første bildet) gjør??? :D

Lisa Winsjansen Restad sa...

hahah, Rune x))

Håret blir mer sunt, og glansfullt - nokka som virkelig interessere dæ I guess ;))

Anonym sa...

Seffern!