17. aug. 2011

Øving med Batteri, Celine og Torstein!

I dag kjørte jeg, Celine og pappa oppover til Surnadalen (eller hvor der var), der vi skulle møte Batteri og Torstein.

Vi skal nemlig ha en konsert sammen om ikke lenge. Har vel snakket om den før.. Den heter Familiefestivalen og er på Midtsand den 28. august.

Jeg skal synge Hjerte Banke og Sommer E Herlig, der Batteri spiller bak. Celine skal synge et par sanger - og det skal også Torstein.

Og så skal vi alle sammen synge (og Batteri spiller) til "Du er Suveren".. Gleder meg masse :)


- Har du tenkt deg på Familiefestivalen ?




Her synger Celine, mens Batteri spiller!



Torstein, jeg, Celine og Batteri synger og spiller til "Du er suveren", som vi også skal synge.





Batteri var foresten helt SYKT gode til å spille. Jeg har aldri, aldri i hele mitt liv hørt noe lignende. Utrolig!!!

Gleder meg til få møte igjen alle, og ikke minst til konsertene!

Ingen kommentarer: