5. okt. 2010

Uff uff...

Jeg skal si dere at jeg kjenner det i tennene nå altså!
Det dunker og svir, og det kjennes ut som om noen presser tennene utover hele tiden...
Men regner med at det går over om et par dager.
Jeg måtte droppe svømminga for denne dritten, meeen, det blir jo veldig fint til slutt. Gleder meg allerede til å ta den av.
Er det bare meg elle har jeg snakket om reguleringen min i de siste 3 innleggene (?), da kan vi vel gå over til noe annet..

Vi hadde nettopp besøk av tante, onkel og ungene deres. Gjett om det var full rulle med Linus(lillebroren min) og Sanna som sprang rundt omkring i stua her hjemme!
Er en liten ryddejobb å gjøre nede her nå, når Linus har besøk, tar han med alt fra rommet ned på stua.. Hihi!

Ble jo de fiiiiine bildene på dette innlegge da... Måtte smile sånn falsk for å vise reguleringen nedi...

- Hva har du gjort i dag ?


Ingen kommentarer: