10. okt. 2010

Oppdalshelga, og kjempefornøyd!

I helga har jeg vært på Oppdal, og jeg hadde med meg Maiken L...
Melissa og familien har også fått camping der, så jeg og Maiken har vært med Melissa også!
Da vi kom frem, gikk jeg og Maiken rett inn på rommet og begynte å pakke ut. Vi la alle klærne våre på overflaten på et bord som lå i overkøya, sminken ble også lagt ut, og ja, stort sett alt vi hadde med oss...
Den første kvelden sminket vi hverandre(ikke noe stort sjokk), og vi lo og lo... Melissa fikk jo den latterkrampen, og hun har så utrolig kul latter, så vi måtte bare le!
Skal si vi brukte lang tid på sminken, måtte gjøre det om og om igjen MANGE ganger.
Resten av kvelden gikk med på å se film på den søte rosa pc'n til Maiken.
Morgenen etter hadde vi alt klart for dagen: vi skulle på shopping, deretter i svømmehallen!
Vil egentlig ikke si det er så mye å shoppe på Oppdal, men jeg fant meg verdens fineste singlett fra Gemma(kan legge ut bilder av den senere), krølltang, OG DET JEG ER MEST FORMØYD MED: Twilight-boka "Evighetens Kyss", som leg har letet etter lengeeeeeee, og buttons i Twilight... Bare digger det altså :-D Så nå er det vel bare å begynne å lese!

Og det var jo supergøy i svømmehallen. Aner ikke hvor mange ganger jeg og Maiken tok rusjebanen, men det var vel en del ganger!
Det var virkelig gøy denne helga på Oppdal. Håper det blir like gøy neste gang også...

- Liker du Twilight ?
- Har du vært på Oppdal ?








1 kommentar:

Anonym sa...

awww<3
bra skreve:D
hadd det kjempe atrig med dæ og melissa på oppdal i helga søtha mi <33.

klemzz og kozz
Maiken L.. <3