29. des. 2009

"Låve" er et stort ORD

Halloen(L)

-Haha, overskrifta var litt rar.
Men jeg har låvd dere noe, jeg ikke har gjort...

1)Jeg skulle legge inn en video med svar på spørsmålene, men det gikk selvfølgelig ikke. Jeg hadde laget alt. Startet flere ganger på nytt. Så når jeg har årnet ferdig alt vill ikke BLOGSPOT godkjenne det. TYPISK. Men det var med Line sitt kamera. Så jeg har jo fått meg nytt. Så kanskje det virker med det da. Får håpe det. Men jeg gir meg ikke før jeg har fått det til...

2)Jeg skulle ordne en "Line og Lisa tester", men det fikk vi altså ikke tia til... Men jeg låver dere at det kommer en i løpet av... Ehh... Kan ikke låve noe, men det kommer neste gang jeg er hos Line, og det er ofte...

3)Jeg låfte å legge inn 2 eller 3 innlegg, men neida... Ingen er gjort!!!

Så jeg har LÅVE dere noe jeg ikke har gjort. Men jeg LÅVER at det kommer, skal vertfall prøve å få til et videoinnlegg(L)

Men GOD NATT...

KLEMZZ LISA

Ingen kommentarer: