20. mai 2013

Bildene fra min konfirmasjon

Heii!!
Hadde en superfin konfirmasjonsdag i går! Alle mine nærmeste av familie og venner kom, og vi hadde det kjempekoselig! 
Tenkte egentlig ikke å skrive så mye her, men heller skrive litt under hvert bilde. Men, det skal være klart: jeg har hatt en ubeskrivelig fin dag!! Tusen takk til alle som var med på å gjøre den perfekt! 



Meg og lillebror



Jenny og jeg  framme ved "alteret" 






Verdens fineste oldemor





Jeg og Line

Line, jeg og Malin. Kjempekoselig å ha de i konfirmasjonen min!


Litt mørkt bilde, men her er bordet. Det var kjempefint, og var veldig fornøyd med det! Dere så kanskje noen nærmere bilder over. 


Glad konfirmant. Haha


Jeg holdt en liten velkomsttale

Her holder pappa tale. Det var utrolig rørende. Kjempefin tale fra verdens beste pappa



Besteforeldre-bilde 



Verdens kuleste Conversekake




MANGE gode kaker!


Ingen kommentarer: