11. mars 2013

Mine favoritter - boots

Det er noen få dager hvor jeg kommer hjem og ikke har noe å gjøre. Ikke lekser, ikke trening, ikke noe konfirmasjonsmøter osv. Dette er en av dagene, og det er herlig! Beste følelsen er å komme hjem å vite at du ikke har noe spesielt du skal gjøre. ahhh. 
Startet dagen med en joggetur før skolen. Utrolig deilig start på en mandag! Regner med det blir en tur i morgen også :)

Til overskriften. Tenkte å kjøre enda en runde med "mine favoritter". Denne gangen med boots. Jeg elsker boots, og kunne egentlig tenkt meg å gå med det hver dag (selv om det er noen dager Converse frister mer). Boots passer perfekt til jeans, shorts, og ikke minst kjoler. Gleder meg til å få brukt de sammen med søte sommerantrekk! 

Uansett, her er mine favoritter: (Ser ekstremt bleik ut på bildene, men de er redigert lysere, så ser bare sånn ut, haha)



Disse er de bootsene jeg bruker til hverdags. På skolen, i byen osv. De er ganske basic, men samtidig dritkule! Husker jeg ønsket meg de skikkelig til jul, and I got'em! Kjøpt på Bianco



Disse bruker jeg også til hverdags, ikke like ofte som de andre da. Disse tror jeg at jeg kommer til å bruke mer til sommeren. Syns de er så utrolig kule til shorts og kjoler. Det som utgjør forskjellen fra disse i forhold de andre, er at de er litt mer "rocka". But I love it! Kjøpt på Bik Bok. 



 Disse er sykt spesielle - og unike! Kjøpte de i London da jeg var der. Elsker at de er så rocka, spesielt de kule metalldetaljene. Disse er ikke noe jeg bruker til hverdags, det blir kanskje litt over the top for min del. Men har brukt de på photoshoot, og tenker å bruke de på evt. konserter. Kjøpt på ALDO (London) Det er foresten de her skoene jeg bruker på headeren ;)



Cowboy-boots (eller cowgirl?). Disse skal jeg definitivt bruke til sommeren! Syns de er så utrolig søte, og så elsker jeg cowboy-stilen! Tror det kommer til å bli stilig med dongerishorts til disse. Yey, can't wait! Kjøpt på Next (London)

Ingen kommentarer: