30. sep. 2012

Anbefaling - Maroccan oil

Tenkte kanskje å begynne med anbefalinger på søndager. Vet annais gjør det, og tenkte jeg hadde litt lyst til å gjøre det selv :)
Denne gangen vil jeg anbefale to av Maroccan oil sine produkter; oljen og hårkuren. Er kjempefornøyd med begge to!
I og med at jeg har krøller, er håret mitt naturlig tørt, så fikk jeg høre av frisøren at jeg burde begynne med Maroccan oil sine produkter. Har brukt de en god stund nå, og ser tydelige resultater. Håret er ikke like tørt, mer glansfullt, mykt og sunt. Skal helt klart fortsette med disse produktene! 


Denne oljen bruker jeg ca. hver dag. Viktig å ikke bruke den for ofte heller, for da blir håret fett. Men går helt fint å bruke den en gang daglig - det gjør jeg. Spesielt etter at du har vasket håret og det er bløtt. Jeg bruker den før jeg børster håret, og funker nesten som en balsam. Jeg bare fordeler oljen utover håret (spesielt på tuppene). That's it! 


Denne hårkuren bruker jeg ca. en gang i uken. Jeg bare smører den godt inn over hele håret etter at jeg har brukt shampoo. Håret blir ganske mykt med en gang, og heller ikke noe flokete. Den blir en slags erstatter for balsamen. 

Så det er vel egentlig det eneste jeg bruker for håret mitt (utenom shampoo og balsam). Vil virkelig anebale begge disse produktene. Selv om de koster litt, så er det verdt det - helt klart! 


Under ser dere et før- og etter-bilde av håret. TYDELIG forskjell! Se spesielt nederst på håret!


Ingen kommentarer: