8. aug. 2012

Innkjøp

I går var jeg på en liten tur i byen, der jeg kjøpte et par ting ;)



Bukse fra Bik Bok, 250 kr. Har denne fra før, men siden den var på salg, og den jeg har fra før begynner å bli slitt, så tenkte jeg at det kunne kjøpe den. Den er superfin! 


Bukse fra Bik Bok, 499 kr. Eeeeelsker denne! Den er utrolig fin på, og er kjempekomfortabel å bruke. 

 Genser fra Bik Bok, 299 kr. Denne er kjempegod å bruke. Den er laget av et spesielt stoff? Nesten litt strikka-stoff.. 


 Genser fra Bik Bok, 199 kr. Som dere ser så er den litt gjennomsiktig, så anbefaler ikke å bruke oransje BH under. Som jeg gjorde... ;)) haha


 Begge skoene over kjøpte jeg på Bianco for et par uker siden. De ser seriøst dritstygge ut på bildene over, men er skikkelig fine i virkeligheten. Elsker de!! 



2 kommentarer:

Anni ♥ sa...

Sykt fine innkjøp, Lisa!♥ Kanj du send d te mæ når d e fårr lite? ♥

Benedikte sa...

Så fine innkjöp :)♥