23. juli 2012

Bilder fra Danmarksturen

Har jo helt glemt å legge ut bildene fra Danmarksturen jeg var på tidligere. Jaja, bedre sent enn aldri. Var ihvertfall en kjempekoselig tur med familien!
Tenkte foresten å lage en video der jeg viser hva jeg har kjøpt. Gidder ikke å ta bilder.. haha


Shopping med farmor. 

Fine, fine Ida 



Nærbilde jaa...

Hanne og meg 


Deilig med innebasseng!

Spilte utrolig mye kortspill mens vi var der. Dessverre var vi ikke så veldig heldig med været, så ble mye inne.


Her e husene vi leide. Det huset rett fram er hovedhuset. Det til høyre er huset med basseng, badstue og spillrom. 


Billiardkongene ;)

Chiller på trampolina.

Tante Ida, meg og mamma. haha 

Whoo, fin.






1 kommentar:

Anni ♥ sa...

Kor i Danmark va dåkk? Reis litt sener i ferien, på slutten av Juli; da e d supert dær ;; ♥