23. feb. 2012

Svar på spørsmålsrunde - DEL 2

Gidder ikke å svare på resten av spørsmålene i en videoblogg. Svarer heller skriftlig nå :) Håper det går greit!

Skriver du alle sangene dine selv? Skriver alle tekster selv, men melodiene får jeg skrevet av en fyr som heter Frode! Vi har vel laget 12-13 sanger sammen. Og flere skal det bli :))

Hva er din beste karakter på skolen? 6 :D

Er du best på håndballaget ditt? Ingen er direkte best, verken jeg eller noen andre. På håndballaget mitt er vi med på å gjøre alle best - vi gjør hverandre god!

Hvem er bff din? Jeg har flere bestevenner, men vil ikke ramse de opp...

Her er ihverfall noen av mine herlige venner!



Har du et idol? Taylor Swift og Miley Cyrus er helt klart idolene mine. Jeg har vært stor fan av de begge i lang lang tid. Begge er utrolig inspirerende!

//fra Taylor Swift-konserten jeg og Maiken var på for et år siden. Noe jeg sent vil glemme!!

Kjekkeste på hele skolen? Joo, det er jo en da... ;)) hihi

Hvem ser du opp til? Når det gjelder musikk og sånt, ser jeg jo som sagt veldig opp til Taylor og Miley - men er det noen jeg virkelig ser opp til (i forhold til stemme osv..) så er det Jessie J, Adam Lambert og Christina Aguilera. De har helt enorme stemmer!

Hva er din yndlingsfarge, mat, sang, dyr og artist? Blå, taco, "Dear John" og "Part of me", kanin, Miley og Taylor.

Hva er du mest redd for? Ååå, jeg er så livredd edderkopper! Det er helt sykt hvor redd jeg er de. Ekstreme jentehyl som kommer ut av meg når jeg ser en edderkopp - uansett størrelse...

Hva er det sprøeste du og din bff har gjort sammen? Kokt viskelær (?) og så husker jeg at jeg og Malin hadde på oss nattdrakten, tatt av oss all sminken, flettet håret og tok på BH'er på hodet og danset foran foreldrene mine.. hahahaha

Hvilken sang er det du liker best av de du har sunget selv? spørs om du mener de jeg har skrevet selv; i så fall er det vel "koffor ikke 3" og den nye sangen min "For alltid med"

Er du forelsket nå? Nei

Hva er det verste en gutt har gjort mot deg? Hm, er ikke helt sikker... :/ Kommer ikke på noe akkurat nå.

Kan du lage en sminkevideo om hvordan du sminker det til vanlig? Kanskje det ;) Har jo ikke akkurat verdens mest spennende sminkemåte. Helt enkelt og vanlig.

Hvilket sminkemerke bruker du? Mye forskjellig. Men det jeg vil anbefale er IsaDora og Clinique. HER kan du se noe av sminken jeg bruker.

Hva er det dummeste Malin har funnet på som har gjort deg skikkelig flau? haha, for et spørsmål... Er som regel jeg som gjør henne flau, og ikke omvendt.

Beste filmen du har sett? Alle Twilight-filmene og Dear John. Begynner å grine hver gang jeg ser den.

Har du dyr? Jepp, verdens herligste kanin.




Hvem er den verste læreren på skolen? Og hvem er den snilleste av alle lærerne? Er ikke helt sikker på hvem som er den verste, men de beste er bl.a Brit, Gunnhild, Frode osv..

Favorittlåt? "Dear John" tror jeg.

Favorittartist? Miley og Taylor. Helt klart!

Favorittmat? Taco

Liker du sjokolade? Åh, elsker det over alt på jord!!!

Favorittfag på skolen? Samfunnsfag?.. eller? Aner ikke!

Hund eller katt? Hund!

Hvis du kunne dratt hvor som helst med hvem som helst. Hvor ville du dratt og med hvem? Kanskje til Spania med Malin eller noe? En øde øy i Spania. Det hadde vært sykt morsomt!!

Blåbær, jordbær eller bringebær? Jordbær. Verdens beste bær!

Hvor er den ringen med naglene (som du viste i et innlegg) fra? TopShop, hvis det er denne du mente?


Er det tatovering du har på den ene hånda di (du har hvertfall hatt det på noen bilder)? Hehe, nei, det er nok ikke det. Hvis det var noten du tenkte på, så er den bare tegnet på. Husker jeg tegnet den på hele tiden før..

Får du betalt for å blogge? Nei. Kan vel kanskje det om jeg melder meg inn på sånn Google-greie, men gidder ikke. Vil at blogginga skal være frivillig, og ikke noe jeg må gjøre for å tjene penger.

Det var de siste spørsmålene. Håper dere fikk svar på det dere lurte på! :)

1 kommentar:

Anniken sa...

fine svar snuppami! <3 <3 ;*