29. juli 2010

Kristiansand-turen :D

Oh, tømmerrenna !!!
Lisa and the SUKKERSPINN....
Haha, dt blåst på bilde. Så håre mitt va jo kjæmpefint(?)

Karoline, Celine, Astrid og Lisa :-D
Her har vi det artig...


Huset vi lå i xD
Linus for å tok bilda...
Vi va å besøkt og spist norges beste bolla!
Yeah, trøtt tryne...
Lisa og Mia foran Soppen ;D

Denne uka har det ikke blitt noe blogging som dere sikkert har merket...
Skulle gjerne ha blogget, men var uten internett.
Siden at vi har vært på tur til Kristiansand. KJEMPEMORSOMT!!!
Vi har gjort utrolig masse rart, så jeg tror det har blitt VELDIG mange bilder hvis jeg skulla ha lagt alle bildene i kun et innlegg... Derfor bestemte jeg meg for å lage flere innlegg.
Så jeg starter i dag med generelt Kristiansand.
Jeg har vært i Dyreparken, P!NK-konsert, shopping og stranda..
Så jeg tenkte at jeg kunne ta P!NK-konserten i ett innlegg. Og kanskje noe annet :-D
Trenger ikke å skrive så mye, dere ser vel det meste jeg har gjort xD
Så var jeg på en rødrutete-shopping, som det kommer et eget innlegg om. Haha ;D

PS: I det hvite huset leide vi en leilighet! Det var rett ved siden av stranda <333

- Har du vært i Kristiansand før ?

Klemzz Lisa <3

2 kommentarer:

Lise sa...

Ja har vært der kjempe mange ganga! (:

<3 Savner deg :'(

Har laga mæ blogspot æå! sjekk den ut å kanskje komenter XD?
http://lisenilsenberg.blogspot.com <3

Hege og Øyvind <3 sa...

Hei lilletupp. Så fint bilde av dæ å Mia. Tante bli så rørt når hu ser småtuppan sine sammen. SMELT SMELT. Bilde av dæ i den rødrute skjorta var nydelig. Må nesten nuss dæ på nasen. :-) Hihi. Kan nesten ikke vent med å¨sjå rørrutat bildan igjen.

Klem fra den akkurat passe gamle...men kuleste...tanta di...