25. apr. 2010


UTFORDRING <3

Heija <33

Æ har blitt utfordra av Celine ;P Og dein tar æ !!!

HER E SVARAN <3

1) siste du drakk : Cola
2) siste telefon samtale : pappa
3) siste mottatte SMS : Stine Elise
4) siste sang du hørte på : You and me together av Hannah Montana
5) Sist du gråt : En kamp jeg spilte i helga, da jeg hadd mageknip og ikke klarte å spille
YNDLINGSFARGER

6)Grå
7) rosa
8) svart

FORRIGE ÅRET (2009)

9) Har du fått nye venner forrige år : Ja, kjempemange <333
10) Sluttet å være forelsket : Nei, seff ikke ;*
11) Ledd du til du begynte å gråte: Ehhmm, ja, sikkert. Jeg ler HELE tiden!!!
12) Møtt noen som har forandret deg : Jeg vet ikke helt, faktisk???
13) Funnet ut hvem dine virkelige venner er : TJA <333
14. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg : JA!!!
15. Kysset noen fra din top friends liste : Noop ;*
AKKURAT NÅ :

16. Spiser - tygger tyggis <33
17. Drikker - Ingenting
18. Nå skal jeg - Dusje og snart legge meg! (skal blogge fra helga imorra <3 )
19. Hører på - Fotballkamp i bakgrunn ;(
20. Venter på - at smaken ska gå ut av tyggisen SNART!!! hihi

Du må utfordre 4 blogger:

* Maren
* Malene
* Guro
* Marina

Håper de tar utfordringen <3


Klemzz Lisa <3

1 kommentar:

Marina sa...

Takk førr utfordringen, den tar æ ;*