8. mars 2010




BARNAS SKIDAG!
7.mars, altså igår så va det Barnas Skidag oppi Granåsen Skianlegg i Trondheim. Der sang æ sammen med Malin Reitan, Celine Helgemo og Lotte Reitan. Vi hadd 5 konserta hver time fra kl. 09 te 14. Det va kjæmpeartig!!!!!
Vi starta hvert show med Tusenbein-sangen Som e dein offisielle sangen te Barnas Skidag. Her kjæm litt om koss dagen har vært... <3 :)

Da æ våkna(eller vart vækt kl 06.45) så va det på med klær`n og finn i det som skull vær med te Granåsen. Det va jo seff GODTERI, kakao og MASSE anna.
Vi kjørt oppåver te Granåsen, og der fikk vi møt Celine og Lotte. Malin hadd ikke komme enda, fordi hu (mora og dæm...) hadd kjørt hele natta fra Oslo. Hu hadd vært i Oslo å mottatt Spellemannsprisen 2009.
Så va det å skynd sæ inn i "Kongehytta" (som vi skull vær i mellom konsertan og varm oss :)) der vi skulla ha på oss Maskott-kostyman som vi skull ha på oss når vi skull opp på scenen. <3
Vi satt oss bakpå hengern te snøskutern, med kostyme og alt. Og kjørt oppi skogen. LANGT OPPI SKOGEN !!! Vi så jo ingenting gjennom kostyme så vi mått bare holdt oss fast, mens det killa i magen. Hihi ;o))¨
Så hørt vi det va nånn på scenen som sa te ungan at dæm måtta rop på Knøtte, Smitt og Smula(som va oss, i kostyme) Og da dæm hadd ropt et par ganga så kom vi ned med skutern. Det va kjæmpeartig, det va jo MASSE unga der!! Og vi vinka te dæm og greier... <3
Da vi kom opp på scenen, va det nån "hjelpera" som tok av oss kostyman. Så starta vi å syng. Først vart jo showet i en halv time, så va det litt autografskriving, så inn i hytta. Der satt vi i et kvarter å spillt kort å sånn. Og så va det ut å sett igang neste show. Sånn gikk no dagen da <3, helt te den 5. og siste konsertn va unnagjort ca kl 14.30. Men det va det BESTE Æ HAR GJORT PÅ LÆNG!!!.
På den siste konserten, så fikk alle ongan som hadd lyst, kom opp på scenen og syng sammens med oss. Da sang aille på hverands sanga. Det va arti! :)
Etter at vi va ferdig oppi Granåsen, dro vi ned te byen og spist på Egon i Prinsenkrysset. Æ spist MASSE mat og vi kosa oss. Så kjæm det som va artigast på Egon da: Dæm har jo sånne ballonga der, og dæm har sånn helium gass i sæ, og det tok vi å sugd inn, så fikk vi sånn søt rar stemme. Vi snakka og sang med den rare stemmen... :)Og du skulla sjedd korr vi flira og flira og flira. Trur itj æ har flira så my på læææng... <3 Kjempeartig.. :)

Herre har vært en topp dag!!! Glæde mæ te neste år igjen!! Da ska æ og Lotte overta alein. <3<3<333

WOW sponsa jakka te oss! :) Gå inn på hjemmesida dæmmers og sjå vårens nyheta: http://www.wowandme.com/

Har lagt ut masse bilda fra Barnas Skidag, sjå fler nedover her... :)

- Va du på Barnas Skidag?
- Har du laga sånn rar stemme etter å ha sugd inn helium?


Klemzz Lisa<3

2 kommentarer:

Tinee sa...

Hei igjen Lisa :D
Husker du sist jeg skrev til deg? :P
Kjempeartig å lese om din dag på Barnas skidag, skulle ønske jeg kunne vært der. Bare jeg hadde bodd i nærheten :D
Men uansett, husker du sa til meg sist da jeg spurte om å låne bilder av Malin, så sa du at jeg skulle spørre før jeg lånte bilder, hver gang du la ut nye:)Og at jeg linker deg på siden min www.mine-idoler.piczo.com Så jeg lurer på om det er oki at jeg låner bildene fra Barnas skidag? Jeg er fast leser på bloggen din :) Den er kjempebra :) Måtte bare si det. Lykke til videre.

Malin A ; ) sa...

Kjempe fin blogg du har Lisa <3 ; - **