28. des. 2009

Her er bilder fra Julaften...






Heij heij.

-Her kommer bildene jeg har snakket om å legge ut lenge...
Blogspot er litt annent enn hva vanlig Blogg er, så derfor går det bare ant å legge ut 5 bilde på hvert innlegg. Så da blir det eventuelt 2 innlegg, bare at jeg skriver på det ene, men ikke det andre. -Hvis dere skjønte det...

-Jeg skriver som om julaften er i dag...

I dag( altså på julaften, som ikke er i dag) er dagen hær. Da jeg og Linus våknet var det masse pakker under treet.
Vi skulla som vanlig åpne kalenderen...

Det ble en GOD frokost, og en avslappende morgen( for meg, jeg hjalp selvfølgelig MYE til, men da Malin kom, kunne jeg jo ikke gjøre annent enn å ta med henne på rommet å ha det gøy der)
Vi lekte litt butikk med kassaappatet( jeg regnet med at du ville stoppe opp å lese orden igjen. Ja, helt sant... Det skrives faktisk sånn)
jaja...
Vert år, når jeg og Linus har hadd på oss finklærne, bruker vi å stille oss opp foran juletreet å bli tatt bilde av, enten er det mamma eller pappa som tar bildene. Samma det...
I år tok vi et bilde da jeg hadde tatt på finklærne(tror jeg, det får vi ser på bildene)Malin hadde ikke hadd på seg finklærne enda. Deres selskap startet senere en vårt.
Vi kikket på en film som het... -Ehhh. Er ikke helt sikker på hva den heter. Men det var sånne trådukker som letet etter julenissen, eller noe sånt.
den va engelsk, men det var tekst. Og jeg og Malin vi leste annen hver tekst, og vi lo og vi lo... Det var kjempegøy...

-Da gjestene kom, og Malin hadde dratt, var det første vi gjorde var å spise mat. God julemat(L) Det var det beste jeg har smakt på LEEENGE!! !! !!

Etter en liten stund leste jeg juleevangeliet. Det er en tradisjon hos oss hver jul. Vanligvis er det farmor som leser det. Men i år var det meg...

Linus måtte åpne gavene før oss, fordi han skulle jo legge seg før oss andre(Trodde vi), men vi hadde sagt til han at han kunne vær opp så lenge han ville. vi trodde jo han kom til å blir trøtt å ville legge seg i 10 tiden. Men neida, han var våken like lenge som meg.

Jeg åpnet mange fine pakker. Og til dere jeg ikke har møtt enda, Så TUSEN TAKK FOR ALLE FINE GAVER(L)(L)(L)

Men nå prater jeg meg bort.
- Hær er noen bilde fra julaften 2009.

PS: noe som sikkert dere la merke til mens dere leste, som ikke jeg la merke til før etter at jeg hadde skrevet ferdig, var at jeg skrev blanding av Trønders og Oslo-språk, eller hva det nå heter...

Jaja...

Kos dere med bildene!! !! !!

Hahahahah, nå fant jeg ut at det var ikke så mange bilde alikavell. Så det ble akuratt 5 bilder som var brukbare(L)

KLEMZZ LISA(L)

2 kommentarer:

silje sa...

hei lisa
ka va den beste gaven din på
julaften???? Min va et eget digital kamera og d e rosa: )

Lisa Winsjansen Restad sa...

Heija silje!

Jeg vet faktisk ikke, jeg fikk kjempemye fint. Og jeg satte pris på alt det jeg fikk. Så det får jeg ikke til å svare på.

- Så gøy, kos deg med kameraet, og ta masse bilde!

KLEMZZ LISA