26. nov. 2009

AMFI STEINKJER


Hei alle sammen, på lørdag (den 28.november) skal jeg ha konsert på Amfi Steinkjer, 2 timer nord for Trondheim.
Jeg skal synge 8 sanger. 4 av de er mine egne sanger, og 3 av resten er Hannah Montana og den siste er en julesang som heter "Rocking Around The Christmas Tree", i Miley sin versjon(selvfølgelig)
Jeg gleder meg veldig til denne konserten(L)
Etter konserten skal jeg shoppe(L), det gleder jeg meg også veldig til!
Kanskje noen julegaver? Vet ikke helt!


Kanskje du har tid til å komme?

KLEMZZ LISA!

4 kommentarer:

Stine :) sa...

Æ kunn ha komma å sett på, men æ bor 8 - 9 tima unna steinkjær ;s

Malene <3 sa...

Håper det går bra på konserten din :) .. eller det går jo bra uansett fordi du er så flink til og synge :) .. Kunne ønske æ kunne se på men jeg bor jo så langt vekke fra deg <33 helt nede i Hordaland :o

Klem Malene !

Ingvild sa...

Heisann, Lisa! Konsert med plakat og greier :) Dette klarer du bare helt fint. Lykke til! Jeg savner deg veeeldig :-( Håper vi sees snart! Og kjempe fin blogg, foresten! Tuuuuuuuuusen klemmer fra Ingvild i Mgp.jr <3

rocky sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.